Friday, 15 June 2012

Lelaki Dayus



Assalamualaikum~Tajuk dia amat kontroversi kan..relaks... sebab nak elakkan misundertanding lah aku buat post ni....so bile lelaki menjadi menjadi dayus...
  • membiarkan kecantikan aurat, bentuk tubuh isterinya dinikmati oleh lelaki lain sepanjang waktu pejabat atau di luar rumah
  • membiarkan isterinya balik lewat daripada kerja yang tidak diketahui bersma dengan lelaki apa dan siapa, serta apa yang dibuatnya di pejabat dan siapa yang menghantar
  • membiarkan aurat isterinya dan anak perempan yg sudah dewasa terlihat .cth: semasa menaiki motor
  • membiarkan anak perempuannya berdating dgn tunangya atau teman lelaki yang bukan mahram
  • membiarkan anak perempuannya berdua-duaan dengan pasangannya
  • menyuruh, mengarah dan bangga apabila anak perempuan dan isterinya memakai pakaian yang seksi di luar rumah
  • membiarkan anak perempuannya memasuki akademi fantasia, mentor, gang starz yang memperlihatkan kecantikannya kepada khalayak ramai ( kalau zaman sekarang, membiarkan isterinya memasuki Kilauan Emas lah kot....)
  • membiarkan isterinya atau anaknya menjadi pelakon dan berpelukan dengan lelaki lain konon2nya atas dasar seni
  • membiarkan isteri kerja dan keluar rumah tanpa menutup aurat dengan sempurna
  • membiarkan isteri disentuh anggota tubuhnya oleh lelaki lain tanpa sebab yang munasabah
  • membiarkan isterinya bersalin dan anak perempuannya dirawat oleh doktor lelaki sedangkan wujudnya klinik/hospital yang mempunyai doktor wanita
  • membiarkan isteri pergi kerja dengan teman lelaki sepejabat tanpa sebarang rasa cemburu
  • membiarkan isteri kerap berdua-duaan dengan pemandu lelaki tanpa sebarang pemerhatian






So kita sebagai wanita pun janganlah menyusahkan ayah kita dengan memakai pakaian yang rawrrr gitu. Nak keluar dengan kawan lelaki boleh gak, ajak lah kawan perempuan lagi 2-3 orang. Rasanya takde masalah kalau camtu. Janji jangn 2 org je.

No comments:

Post a Comment