Thursday, 22 March 2012

Teman


Assalamualaikum,
buat rakan-rakanku,
aku sudah mulai merindui kalian semua,
walaupun kita baru sahaja berjumpa pada hari Rabu yang lepas....
walaupun aku sering kali menelefon kalian
walaupun aku sering mengeur kalian di FB,
aku sangat merindui kalian
apa lagi aku sedang blogwalking sambil ditemain lagu yg sayu2,
terutamanya lagu di blog SYU-holes inside/joe brooks,
rasa sayu menerpa ke dalam hati yang sedang sepi,
rasa rindu membuak-buak di dalam kalbu,
perasaan ingin bersama setiap masa memenuhi ruang diri
mungkin kerana aku sedang keseorangan di rumah
atau mungkin kerana aku sangat menyayangi kalian semua
aku berharap agar kita akan kekal bersahabat
as long as Allah s.w.t. allows it
InsyaAllah(:
Aku amat berharap agar kita akan sentiasa berhubung
walau datang ribut
walau datang cinta
walau datang dugaan
kerna rasa persahabatan bagiku lebih berharga
dari rasa cinta
dari rasa duka
buktinya XY datang dan pergi tetapi
nama kalian yang tetap tertulis
di dalam diari hati juga diari hari........

Farah Eliena Mohd Asri Syuhaida Ahmad Kamal Nurhanis Iryani Mohd Yazid Nur Faiqah Zulkefli
Fahimatul Imtiaz Mohd Rahiman Nurul Wafiqah Wasil Shamimi Syuhaida Mohd Suhaimi Ummu Khalisah Yusri


ok, aku saje letak gmbr2 kita before result.nak kasi walk down the meory lane jap.aku carik2 gmbr Tia tak jumpa laaah..haihh..ada dlm lappy kakak aku lah.takpelah.anyway, akuharap korg semua akan berjaya dalam hidup sama ada di dunia dan di akhirat.ingat bahawa kita hidup di dunia ini untuk Allah s.w.t. insyAllah things will turn out SUPER AWESOME for us(:
 
ni masa aku keluar ngan Hanis ngn Ummu 

 
ni candid gmbr Farah masa last day dia kat STF:(
Syu ngan Wafiqah di KL Sentral(:
Hari2 terakhir di STF(Hanis, Mimi, Ummu)
ok tu aku baru habis exam PA

hehe ni masa aku keluar ngn Peko ngan Hanis     

No comments:

Post a Comment