Wednesday, 21 March 2012

SPM 2011



Assalamualaikum~ Hehe. Semalam merupakan hari yg dinantikan oleh semua insan yang bergelar calon SPM 2011. 
Hari yang bersejarah.
 Hari yang penuh bermakna. 
Hari yang penuh memori. 
Hehe. Suasana Dewan Bestari penuh hingar-bingar. Thanks to Allah S.W.T. Without Him, nothing can be carried out. Thanks to our parents for all the sacrifices that you have done. Thanks for all that you have taught us and all the dedication. Not to forget thousands of thank yous to all our friends for the support and the words of motivation. Seriously, no words can even describe my feelings right now. Let the pictures do the talking(:

terjumpa Syuhaida dan Hanis di R&R semasa dlm perjalann menuju ke STF. kuat sungguh jodoh aku dengan mereka


pak kamil..guru physics from ku


oh pak yem ku tersayang...tk rugi cikgu grg2 ngan saya..hehe..XOXO

Ini headgirlku terchenta...dia bukan main nervous lagi..



ummu, Farah, Faiqah, Tia
hehe..sempat ambik gmbr dlm kenervousesan..dan diusik rkn2..naseb ouan bahayh ade dekat situ
sape kenal gmbr ni kat mana, angkat tgn



yes..aku tau tudungku sgt selebet

hehe.minah ni nanges sbb dpt straight A+.Nm minah ni Farah Eliena Mohd Asri(:


bnda Junaidi tersenyum gembira!


rkn2 GL ku...



ye itu aku yg sdg bertakbir dgn penuh semangat!(kaler purple)






puan Maini guru kelas 5 setia/guru add math


Tia dan aku sedg dlm misi memburu guru2

teacher Noorliza,guru Chemistry ku. p/s-dia kata gua kelihtn lebih kurus dan keperempuanan.



 Rasanya gmbr2 ini lebih bijak berkata2 dariku. Aku sangat gembira dan berharap agar kejayaan akan terus dtg buatku dan rakan2. Buat cikgu Ujang/guru bm ku, saya minta maaf cikgu.ini je yang saya mampu beri. Dan buat rakan2 yg mungkin kurg berpuas hati dgn keputusan anda, bergembiralah. Kerna itu apa yg telah kurniakan buat diri anda dan Dia maha mengetahui apa yang terBAEK buat diri anda. Buat yg sgt berpuas hati, ingtlah rasa rendah diri itu lebih baik dan riak itu salah satu daripada pintu neraka.

hehe.mula2, mmg aku tak perasan yg semua budak PA dpt A+, tp bila Hanis ngan diorg menjerit kat belakg aku, br aku perasan. Hheh. InsyaAllah. Ini hanya permulaan. Banyakkan berdoa dan jangan  tinggal solat. Jangan lupa isi borang sholarships. Kebanyakkannnya hanya buka permohonan selama seminggu(:

"Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah orang yang paling tinggi darjatnya jika kamu orang yang beriman."
surah Ali-Imran : 139

4 comments:

  1. sharp seh tudung aku.the real stfian !!

    ReplyDelete
  2. Amiruuuuuuuuuuuuuuul.waaaaaaaaaaaaaaaaaa :D femes lah I ada gambar tengh menitiskan air mata gembira.wakakakakakaka..thank u..kte angkat tangan td..kenal sangat kot gambar background tuh.hoho..rasa nak nangis la plak bc ni..baru je jumpa tp da terpisah beribu batu.muahahahhahaha..anyways TAHNIAH kpd GURU@ STF yg HEBBBBBBBBAAAAT dan TAHNIAH to GL sayangsss :DDD

    ReplyDelete