Tuesday, 14 February 2012

mencarut???

Assalamualaikum,
Lately kalau aku usha page fb org,
biase ah dah takde keje,
aku cam nmpk banyak lak budak2
form8 and batch8 aku yg mencarut,
takde ah mencarut sgt tp,
ade ah gak,
dlm (shit, damn, celaka, f***)
yg last tu aku mmg tak boleh terime
tak kisah ah
dafaak ke
watafaak ke
konsep dia same ah kan...
so girls jgn mencarut ah
sebab pompuan sgt lah tak sesuai ngan mencarut
tak tau ah kalau korang rase mencarut tu
cam stylo ke
cam open minded ke
aku rase mcm tak sesuai ade ah
mama aku kate sebenarnya
lelaki pun tak boleh mencarut tp
pompuan lagilah tak boleh sebab kite kan
sepatutnya lembut, sopan dan segala bagai
walaupun aku takde ah sopan santun sgt
tp bagi pendapat aku,
GIRLS mmg tak sesuai sgt mencarut
sekian terima kasih
p/s- kalau aku buat slh jgn segan2 tegur

No comments:

Post a Comment